Základní škola Železný Brod, Školní 700, příspěvková organizace

e-mail: zc.loi@cbjdorblezsz1i
Novinky na e-mail:

Svět kolem nás - Kuba

5. října 2018 - program Kuba - dvě tváře svobody projektu Svět kolem nás...
zveřejněno: 10.září 2018

ZAYFERUS - výukový program pro školy

18. září 2018 - výukový program společnosti na ochranu dravých ptáků ZAYFERUS...

Fotogalerie Škola: Školní výlet 9. tříd

V úterý 26. června se konal výlet 9. tříd s přespáním ve škole. Hned po obědě se všichni účastníci výletu vydali pěšky na Malou Skálu do pizzerie. I přesto, že nám počasí nepřálo, si výlet všichni užili. Po návratu z výletu jsme řádně oslavili naše úspěšné ukončení základní školy. Jako překvapení nám paní učitelky připravily dort a dětské šampaňské. Přespání bylo senzační a za to bychom chtěli poděkovat našim třídním učitelkám a spolužákům zároveň.

Za 9. třídy Michal Jirák a Adéla Kozáková

Našim „deváťákům“ děkujeme za sportovní a vědomostní reprezentaci školy během jejich školní docházky a přejeme spoustu dalších studijních úspěchů!

Třídní učitelky Soňa Malinová a Lenka Skrbková
zveřejněno: 11.červenec 2018

Fotogalerie Škola: Školní výlet 4. A: Výstup na Ještěd

Přiblížil se konec školního roku a začali jsme plánovat školní výlet. V letošním školním roce jsme ve vlastivědě poznávali nejvyšší hory našich českých pohoří. Rozhodli jsme se, že vystoupíme na horu Ještěd.

Byl krásný sluneční den, 5. června 2018, a my vyjeli vláčkem ze Železného Brodu směr Liberec. Ve vlaku panovala veselá nálada. Hráli jsme hry a načali bohaté svačiny. Vyhrála plná krabička řízečků. Za necelou hodinu jsme se přiblížili k Liberci. Minuli jsme Pilínkov a z okna jsme viděli mlhavý Liberec. Všechny nás to zarazilo. Z nádraží jsme pokračovali tramvají na Horní Hanychov, kde jsme vystoupili na konečné zastávce. Dali jsme si svačinku a traverzem stoupali k vrcholu Ještědu.

Během cesty jsme hráli přírodovědné hry. Čím více jsme stoupali, tím mlhy přibývalo. Pod vrcholem jsme se opět posilnili a stavěli v terénu přírodní domečky. Všichni jsme vyndali šusťákové bundy a zanedlouho jsme dosáhli vrcholu Ještědu. Všichni získali pamětní list o zdolání hory. Na vrcholu se nám na okamžik ukázalo suťovisko, které záhy zmizelo v mlze. Přesto jsme se společně vyfotili. Poslali jsme několik pohledů a pozdravili se s několika třídami, které měly stejný cíl. Uvnitř jsme zhlédli dokument o historii hory. Vraceli jsme se lanovkou a naše krajské město jsme měli jako na dlani. Mlha se částečně rozestoupila a Liberec se nám ukázal v plné kráse. I Ještěd na nás zamával svým vrcholkem.

Rozhodli jsme se podívat na libereckou radnici, před kterou jsme si pochutnali na výborné zmrzlině. Někdo zašel i na pizzu. A od zastávky Na Rybníčku jsme jeli na nádraží, kde nás už čekal vlak do Železného Brodu. Výstup děti poučil o velmi časté změně počasí na horách. Děti dokázaly překonat nepřízeň počasí, která nikomu náladu nezkazila. Z mlhavého počasí jsme se vrátili do slunečného Železného Brodu. Máme na co vzpomínat!

Třídní učitelka 4. A Milena Hlubučková

zveřejněno: 11.červenec 2018

Fotogalerie Škola: Výtvarná výchova 9. B

Loučení se školním rokem 2017/18

Všechno jednou končí. A tak jsme se rozloučili s dalším školním rokem. Nezbývá než popřát všem HEZKÉ PRÁZDNINY, dny plné sluníčka, pohody a zaslouženého odpočinku. Našim absolventům navíc mnoho životních úspěchů v dalších letech...

Duhová škola
zveřejněno: 2.červenec 2018

UZAVŘENÍ ŠKOLNÍ DRUŽINY

O hlavních prázdninách bude školní družina od 2. 7. 2018 – 31. 8. 2018 UZAVŘENA.

V pondělí 3. září 2018 proběhne zápis dětí. (7.45 – 9.30) modré patro.

V úterý 4. září 2018 bude zahájena pravidelná činnost ŠD.

Přejeme všem dětem krásné prázdniny a 3. září 2018 se těšíme na shledanou.

Vaše paní vychovatelky Dana Maršinská a Štěpánka Winterová

zveřejněno: 26.červen 2018

Fotogalerie Družina: Mozaikyáda v Mozaice

Páteční odpoledne 22. června si děti užily ve SVČ Mozaika na akci s názvem "Mozaikyáda v Mozaice." V areálu si mohly vyzkoušet některé činnosti zájmových kroužků, které zde SVČ prezentovalo.

Děkujeme paní Evě Rydvalové za pozvání, moc se nám tu líbilo.

zveřejněno: 26.červen 2018

Krajské kolo atletického trojboje všestrannosti

V úterý, 19. června 2018, se v Turnově na stadioně Ludvíka Daňka uskutečnilo KRAJSKÉ FINÁLE ATLETICKÉHO TROJBOJE VŠESTRANNOSTI...
zveřejněno: 25.červen 2018

Okresní kolo atletického trojboje všestrannosti

V úterý, 13. 6. 2018, se konalo v Jablonci nad Nisou okresní kolo ATLETICKÉHO TROJBOJE VŠESTRANNOSTI...
zveřejněno: 23.červen 2018

Fotogalerie Škola: Duha z cukru v 9. A a 9. B

Chemie 9. tříd – duha z cukru.

Fotogalerie Škola: Chemie v 8. A

Laboratorní práce z chemie v 8. A.
zveřejněno: 23.červen 2018

Fotogalerie Družina: Den otců

Den matek se slaví druhou květnovou neděli. A podobný svátek, Den otců, si připomínáme zase třetí červnovou neděli.

I když se u nás tento svátek ještě opomíjí, ve světě se Den otců slaví už sto let. Naše děti z družiny na své tatínky nezapomněly, vyrobily jim přáníčka a originální dárky, které určitě překvapily a mile potěšily.

zveřejněno: 20.červen 2018

Fotogalerie Škola: Školní výlet 2. A a 2. B

V pátek 8. června 2018 navštívili žáci druhých tříd pohádkový Hrad a zámek Staré Hrady u Jíčína. A koho tu potkali? V zámeckém sklepení viděli vodníky, rodinu obrů, skřítky, čertovskou domácnost a ochočené draky. Sklepením žáky provedla milá princezna, která je s pohádkovými bytostmi seznámila. Poté se jich ujala veselá čertice, která je naučila létat na koštěti. Také je vzala na hradní půdu, kde se zabydleli čarodějnice různých kategorií a kouzlobabky, pravá starohradská strašidla a rubínoví draci. Poslední částí prohlídky byla Čarodějná bestyjola, kde žijí zvířátka, havěť a potvůrky čarodějnic. Nakonec žáci poobědvali ve Starohradské krčmě. Výlet se všem moc líbil a už se těší na další.

Michaela Švermová

zveřejněno: 19.červen 2018

Fotogalerie Družina: Odpolední výlet do Jirkova

V pátek 15. června nás krásné počasí vylákalo na oblíbený výlet do Jirkova a okolí. Tradiční opékání uzenek v blízkém lomu nesmělo chybět.
zveřejněno: 18.červen 2018

Fotogalerie Družina: HAMAKA ČÍTÁRNA

V rámci projektu Bookstart – S knížkou do života jsme přijali pozvání paní Dany Hudíkové z Městské knihovny v Železném Brodě na čtení pohádek v přírodě.

Kromě hamak, houpacích sítí, čekaly na děti tvořivé dílničky, kutění k jednotlivým dětským knížkám a čtení pohádek pod vedením paní Lenky Hřibové ze semilského Semínka země.

Děti tak měly možnost prožít netradiční hezké odpoledne a určitě si odnesly hodně dojmů a zážitků.

zveřejněno: 14.červen 2018

Fotogalerie Škola: Školní výlet 9. B do Českého ráje

Náš školní výlet proběhl 6. – 7. 6. 2018. Počasí bylo nádherné, a tak jsme z Březiny došli přes Krásnou vyhlídku na Branžež. Duo camp nás uvítal velmi pěkným prostředím. Dali jsme si oběd dle vlastního výběru a po odpočinku jsme vyrazili na Kost. Do kempu jsme se vraceli po 18 h a v nohách měli 20 km. Někteří smočili nohy v rybníku, pár odvážlivců se vykoupalo. Večeří jsme nabili „baterky“, a tak jsme do setmění hráli volejbal. Druhý den nás čekal Valečov a odjezd vlaku z Mnichova Hradiště, tento den jsme ušli 10 km. Děkuji paní učitelce Roštejnské, že s námi vyrazila!
Soňa Malinová
zveřejněno: 12.červen 2018

Literární a výtvarná soutěž Zvířátka v pohádkách

Literární a výtvarná soutěž Zvířátka v pohádkách probíhala v rámci projektu Kde končí svět..., který pořádá Klub dětských knihoven Svazu knihovníků od r. 2000...

Fotogalerie Družina: Hry všestrannosti ve školní družině

V úterý 29. května si v tělocvičně zasoutěžila 5 -ti členná družstva v zastoupení: "Tygřice – Žraloci – Sušenky – Mimoni – Černá Perla a Světlušky."

Soutěžní hry všestrannosti "Děti na startu" tak prověřily dovednosti a obratnost dětí v těchto disciplínách: hod medicinbalem, člunkový a vějířkový běh, slalom, překážková dráha, hod badmintonovým košíčkem, cvičení s tyčí, skok z místa, přenos víček do obruče a koulení tenisových míčků do brány.

Po absolvování všech disciplín odevzdala družstva kartičky se svými výkony rozhodčím a ti měli vskutku nelehký úkol. Kdo zvítězil a byl nejlepší? Které družstvo získá diplom a odměny? Protože naším cílem bylo pořádně si zasportovat a užít si odpoledne, diplomy a odměny nakonec získali všichni soutěžící.

Jano, děkujeme a za rok – ahoj!

zveřejněno: 11.červen 2018

Informace ze schůzky rodičů budoucích prvňáčků

Zde najdete dokumenty obdržené rodiči na schůzce dne 6. 6. 2018
zveřejněno: 8.červen 2018

Školní akademie 2018

ZŠ Železný Brod, Školní 700 pořádá v Městském divadle tradiční Školní akademii dne 27. června 2018 od 15 hodin
Všichni jste srdečně zváni! Vstupné dobrovolné
zveřejněno: 4.červen 2018

Fotogalerie Družina: Projekt – Zvířátka v pohádkách

Literární a výtvarná soutěž Zvířátka v pohádkách probíhala v rámci projektu "Kde končí svět…", který pořádá Klub dětských knihoven Svazu knihovníků. Téma letošního ročníku bylo Já jsem tvůj člověk – Zvíře. I děti z družinky se zúčastnily výtvarné soutěže a malovaly své oblíbené zvířecí pohádkové hrdiny.

Největšího úspěchu dosáhl Adam Doubek z 1. A s obrázkem modré kočky. Získal skvělé první místo v kategorii sedmiletých. Až do konce srpna je v Domě přírody k vidění výstava vítězných prací ze soutěže z celého Libereckého kraje.

V úterý 22. května se Adam zúčastnil slavnostního vyhlášení soutěže v Domě přírody v Dolánkách u Turnova a osobně si převzal diplom a odměnu.

V pondělí 28. května přišla paní knihovnice Mgr. Dana Hudíková do naší družinky a přinesla dětem veliký dort jako poděkování za účast a první místo Adama ve výtvarné soutěži. Nádherné a milé překvapení.

Paní Hudíková, moc děkujeme!

zveřejněno: 4.červen 2018

Fotogalerie Škola: Školní výlet 8. A do Krkonoš

Ve středu 30. května 2018 jsme vyrazili na školní výlet do Krkonoš. V 8 hodin jsme se sešli na Malém náměstí v Železném Brodě, odkud jsme objednaným autobusem odjeli do Harrachova. Cesta rychle ubíhala a my doufali, že po tři dny vydrží stejně krásné počasí. Z Harrachova jsme se vydali k Mumlavskému vodopádu. Poté jsme pokračovali v cestě přes Ručičky na chatu TJ Sokol Železný Brod na Horních Domkách. Po ubytování nezbývalo než posvačit a vydat se na tréninkový výšlap na Dvoračky. Druhý den jsme absolvovali celodenní túru na Dvoračky, Kotelní jámy, Mísečky, Zlaté návrší, k Pančavskému vodopádu, k prameni Labe, přes Růženčinu zahrádku zpět na Dvoračky a na chalupu. V pátek jsme ještě zvládli rozlučkový okruh přes Dvoračky a pak už zbývalo jen sbalit si věci, uklidit pokoje na chatě, poobědvat a vydat se do Harrachova na autobus.
Děkuji paní Vélové a Havlové za doprovod, paní Zikmundové a panu Novotnému za dopravu zdarma, paní Havlové a panu Mrklasovi za zajištění ubytování a stravování a v neposlední řadě žákům za pohodový průběh výletu.
zveřejněno: 3.červen 2018

Fotogalerie Škola: Vlastík 2018

Ve čtvrtek 10. a v pátek 11. května 2018 jsme se zúčastnili jedenáctého ročníku regionální vlastivědné soutěže Vlastík 2018 na základní škole v Tatobitech. Jedná se o soutěž čtyřčlenných týmů (druhák, třeťák, čtvrťák a páťák), kdy po dva dny děti plní různé úkoly z prvouky, přírodovědy a vlastivědy. Mottem soutěže je Domov je místo v srdci, takže všechny úkoly směřují k poznání místa, ve kterém žijeme. Letošního ročníku se zúčastnilo jedenáct týmů od Liberce po Mladou Boleslav. Náš tým ve složení Bartoloměj Bernt (2. B), Miroslav Ducháček (3. B), Tereza Malinová (4. A) a Vasyl Ursta (5. B) vedený bakalářem svým Michaelou Švermovou obsadil 9. místo. Kdo se ale této soutěže někdy zúčastnil, ví, že umístění není to nejdůležitější. Hlavní jsou zážitky, nové zkušenosti a týmová spolupráce, kterou děti zvládly na jedničku. Přesto získaných 422 bodů dokazuje velkou snahu týmu o co nejlepší výsledek.
Letošní ročník se nesl ve znamení Magické osmičky, takže všechny týmy dostaly za úkol vytvořit plakát k zadanému tématu. Náš tým tvořil plakát k roku 1968 a pro ostatní týmy si připravil i otázky k dané problematice. Odpovědi na ně byly „schované“ na plakátu. Kromě rychlosti šlo i o postřeh a dovednost vyhledat požadovanou informaci v textu. Nových informací pro všechny soutěžící tak bylo opravdu hodně a Vlastíci si tu osvojili spoustu nových dovedností. Každý účastník obdržel pamětní medaili a pamětní list. Kromě toho ještě nějakou tu drobnost a sladké překvapení.
Všem soutěžícím patří poděkování za reprezentaci naší duhové školy.
zveřejněno: 2.červen 2018

Fotogalerie Družina: Děti na startu ve školní družině

Blíží se konec školního roku a s ním i naše cvičení s lektorkou Janou Boučkovou, autorkou projektu Děti na startu. Od listopadu do konce května jsme se každé úterní odpoledne scházeli v tělocvičně nebo na hřišti, abychom si společně zacvičili.

A co se malí sportovci na hodinách naučili? Především ovládat své tělo! Správně běhat, skákat, udělat kotrmelec nebo se nebát míče. Získali základy atletiky, gymnastiky, nechyběly soutěže a relaxační cvičení.

Cílem projektu Děti na startu je, aby si děti osvojily všeobecné pohybové dovednosti a hlavně – aby měly z pohybu radost. A to se nám určitě podařilo!

Děkujeme Janě Boučkové za trpělivost a profesionalitu, s jakou k dětem přistupovala a v září se těšíme opět na shledanou.

Dana Maršinská, Štěpánka Winterová a Jakub Hlubuček

zveřejněno: 31.květen 2018

Fotogalerie Družina: V družince se nenudíme

Děti rády soutěží, hrají si, malují a kreativně tvoří. Kliknutím na fotografie zjistíte, co všechno děláme a že "nuda" stojí daleko za dveřmi.

Sběr starého papíru - konec 14. 6. 2018

Sběr starého papíru pro tento školní rok bude ukončen ve čtvrtek 14. 6. 2018...
zveřejněno: 30.květen 2018

Atletický trojboj všestrannosti 2018

V pátek, 18. května 2018, se konalo na ZŠ Pelechovská oblastní kolo ATLETICKÉHO TROJBOJE  VŠESTRANNOSTI...
zveřejněno: 26.květen 2018

Průkaz cyklisty - 4. A a 4. B

Ve čtvrtek, 10. května 2018, děti ze 4. A a ze 4. B jely do Jablonce nad Nisou na dopravní hřiště,...

Fotogalerie Škola: Orbis pictus 4. A 2018

Ve čtvrtek, 3. května 2018, se 4. A účastnila v rámci ORBIS PICTUS exkurze v zahradnictví Věrka v Koberovech.

Před touto akcí předcházela návštěva městské galerie, kde si děti prohlédly obrazy brodského rodáka Vlastimila Rady. V tento den byly zpřístupněny sklepní prostory radnice, kde děti zhlédly repliku korunovačních klenotů a bysty významných osobností. Odtud jsme se dostali tajným schodištěm do divadelních šaten a na jeviště našeho divadla.

V 9 hodin jsme odjeli do Koberov. Paní Vovsová, majitelka zahradnictví, nás ochotně provedla mnoha skleníky. Zde si děti prohlédly okrasné květiny, bylinky, ve venkovních prostorách i keře a stromy. Seznámily se i s postupem při pěstování okurek a rajčat.

Ze zahradnictví jsme postupovali směrem na Hamštejnský hřeben. Po svačině děti poznávaly a určovaly luční traviny a byliny /ekosystém louka/.

Na Hamštejnském hřebeni následovala orientace v krajině a práce s buzolou a mapou. Panu asistentovi Hlubučkovi se podařilo najít chráněnou rostlinu prstnatec májový /druh orchideje/. Nechybělo ani sledování živočichů. Následoval ekosystém les a pole.

Pokračovali jsme přes Dlouhý směrem ke kostelíčku Jana Nepomuckého. Měli jsme před sebou Železný Brod jako na dlani. Vycházku jsme zakončili poznáváním rozpučelých keřů a stromů u deštníku na Poušti. Po celou dobu děti pracovaly ve skupinách. Druhý den vytvářely projektovou práci. Nejlepší skupina byla vyhodnocena.

Děti si rozšířily vědomosti v oblasti přírodovědy, vlastivědy i orientace v okolí Železného Brodu.

Třídní učitelka: Milena Hlubučková

zveřejněno: 26.květen 2018

Ředitelské volno 1. 6. 2018

V pátek 1. 6. 2018 vyhlašuje ředitelství školy...
zveřejněno: 22.květen 2018

Archimediáda 2018

V úterý 15. května 2018 jsme na naší škole pořádali oblastní kolo Archimediády...

Fotogalerie Škola: Výroba zmrzliny v 8. A

Na závěr kapitoly o změnách skupenství látek si žáci 8. A při hodině fyziky vyráběli zmrzlinu bez mrazáku. Teploty klesaly při pokojové teplotě hluboko pod bod mrazu. Všem, kteří si přinesli doporučené pomůcky, se podařilo. Skupině na fotografii rekordně rychle. Co si ochladili, to si pak také snědli.

Beseda pro 4. třídy

Dne 14. května 2018 navštívila naši školu překladatelka a spisovatelka Hana Parkánová Whitton...

Fotogalerie Škola: Tematický zájezd do Hradce Králové

Dne 4. května 2018 se třídy 9. B a 8. A zúčastnily zájezdu do Hradce Králové, kde navštívily vodní elektrárnu Hučák, jejíž součástí je expozice obnovitelné zdroje energie, a planetárium.
zveřejněno: 18.květen 2018

Informace pro strávníky, kteří platí stravné sporožirem

Z technických důvodů neproběhlo inkaso stravného za měsíc duben. Po odstranění problému bude inkaso provedeno ještě do konce měsíce květen.

Omlouváme se za vzniklé potíže.

Děkujeme za pochopení.
zveřejněno: 17.květen 2018

Krajské kolo štafetového poháru

V úterý 15. 5. se žáci 1. stupně zúčastnili krajského kola...
zveřejněno: 16.květen 2018

Fotbal 1. - 3. třídy = 3. místo v okrese

23. 4. jsme opět tradičně pořádali základní kolo fotbalového turnaje...

Pohár Rozhlasu v Jablonci nad Nisou

4. 5. a 11. 5. se naše škola zúčastnila atletické soutěže...
zveřejněno: 16.květen 2018

Fotogalerie Škola: Maminkám k svátku

V neděli 13. května jsme si připomněli velmi krásný svátek - Den matek.

Naše šikovné děti vyrobily svým maminkám krásné dárky a přáníčka, která jistě potěšila.

zveřejněno: 15.květen 2018

Fotogalerie Škola: Poznávací zájezd do Prahy 2018

Jako každoročně byl pro žáky 8. ročníku uspořádán poznávací zájezd do Prahy. Na cestu jsme vyrazili ve čtvrtek 3. května. Přidali se k nám žáci 9. B se svojí paní učitelkou Malinovou a pan ředitel jako průvodce. Autobus nás zavezl před Hlavní nádraží a my jsme odtud už po svých zamířili na Václavské náměstí. Po krátkém zastavení jsme pokračovali kolem České národní banky, Prašné brány, Obecního domu a Stavovského divadla na Staroměstské náměstí. Dalšími zastávkami bylo Rudolfinum a Klementinum. Poté jsme po Karlově mostě přešli na druhý břeh Vltavy a po odbočce k budově Poslanecké sněmovny a Senátu jsme směřovali k cíli naší procházky Prahou, na Pražský hrad.
zveřejněno: 14.květen 2018

Fotogalerie Družina: Týden plný čarodějnic

Poslední dubnový týden se v naší družince nesl ve znamení čarodějnic. Děti malovaly vskutku originální obrázky čarodějů a čarodějek, kterými si vyzdobily svoji hernu. Povídali jsme si o tradicích a zvycích pálení čarodějnic, četli si o nich neuvěřitelné příběhy a řešili zapeklité úkoly s omalovánkou.

A protože mají děti velkou představivost a fantazii, o nádherné čarodějky, které jsme společnými silami vyráběli, nebyla nouze. A kde nakonec naše "krasavice" skončily? Kdo ví.  Některé možná shořely o filipojakubské noci v plamenech, ve kterých si zatančily svůj poslední tanec. Jiné třeba zdobí dětem pokojíček a těší na shledání opět za rok!

zveřejněno: 7.květen 2018

Matematická olympiáda 2018 - 6. - 8. ročník

Ve středu 17. dubna 2018 se v Jablonci nad Nisou konalo okresní kolo matematické olympiády...
zveřejněno: 28.duben 2018

Fyzikální olympiáda 2018

Dne 4. dubna 2018 se konalo v Jablonci nad Nisou okresní kolo fyzikální olympiády...

Okresní kolo ve vybíjené - dívky

Ve čtvrtek, 19. dubna 2018, se konalo v městské hale v Jablonci nad Nisou okresní kolo ve vybíjené...
zveřejněno: 27.duben 2018

Fotogalerie Družina: Den Země

Den Země si každoročně připomínáme 22. dubna. I my jsme si s dětmi tento významný den přiblížili hrou, soutěžemi, písničkou a kreativní činností.

Schůzka rodičů budoucích prvňáčků 6. 6. 2018

Veškeré informace ke vstupu žáka do školy se dozvíte na...
zveřejněno: 25.duben 2018

Fotogalerie Škola: Zápis 2018

Ve dnech 10. a 11. dubna 2018 proběhl na naší duhové škole zápis budoucích prvňáčků. A jak zápis probíhal? Děti se představily, zarecitovaly básničku nebo zazpívaly písničku. Předvedly znalost geometrických tvarů, barev, počtů a písmenek. Poté následovala grafomotorická cvičení a malování postavy. A protože každá práce zaslouží odměnu, děti dostaly nějakou sladkost a dárečky, které jim vyrobili jejich starší kamarádi.

Tak se na vás těšíme!
Duhová škola
zveřejněno: 14.duben 2018

Fotogalerie Škola: Exkurze 8. A

Ve čtvrtek 5. dubna 2018 se 8. A vydala na exkurzi, kterou organizovala Střední škola řemesel a služeb Jablonec nad Nisou ve spolupráci s firmami Detesk a Technosklo na podporu sklářského vzdělání. Žáci navštívili provozy těchto firem v Železném Brodě a Držkově. Na závěr si ve školní sklářské dílně v Železném Brodě pod vedením učitele odborného výcviku mohli sami vyrobit skleněný výrobek foukáním.

Třídní schůzky 26.4. 2018 od 15.30

Ve čtvrtek 26. dubna 2018 se od 15.30 konají...